צילום הוא הכלי ב"ה" ידיעה כדי להציג את העסק שלכם ברשתות החברתיות וברחבי האינטרנט דרך אתרים ופלטפורמות שיווק שונות.
יחד עם זאת, לא כולם יודעים להעביר את המסר ומה העסק שלהם עושה דרך תמונה בודדת ולא מצליחים להבליט את עצמם.
בפוסט הזה אני נותן לכם 3 טיפים חמים להוציא את העסק שלכם בצורה הכי טובה שיש:
1.צבע-במיוחד ברשתות החברתיות, מספיק מבט אחד מהיר על העמוד לראות אם הוא אטרקטיבי או לא. המון מפרסמים תמונות ללא צבעים בולטים מספיק שמושכים את העין. וזה פוגע מאוד בחשיפה לעמוד של אותו עסק. תשתמשו בצבעים בולטים בתמונה או סרטון שימשכו את העין של הצופה.
2.תבליטו בתמונה את המוצר או השירות שלכם ותשימו אותו קדימה. המסר צריך להיות שזה המוצר שאתם מוכרים וזה מה שיש לכם להציע ללקוחות שלכם.
3.סימן ייחודי-במהלך התמונה או סרטון, תייצרו כל דבר שיהפוך לחתימה אישית לכם בתמונה ויהפוך לסימן היכר שלכם. כל פעם שיראו את הסימן ידעו שזה שלכם ורק שלכם. אותו סימן היכר יכול להיות תנועה או סימן היכר ייחודי שאתם עושים. תנועה או לוגו.
בעידן של היום האתגר בלייחד את עצמך גדל. 3 הטיפים שרשמתי לכם כאן יעזרו לכם ויהפכו את המסע שלכם לבידול מהשאר דרך הצילום קל יותר ובעיקר מהנה יותר.